افزایش زمان انزال طبیعی
نوشته شده توسط : ذهن نو

افزایش زمان انزال طبیعی با روش های مختلفی انجام می‌شود. معمولا افراد از زمان طبیعی انزال ، برخوردار هستند ولی از آن راضی نیستند! اما به هر حال تنظیم این زمان با همسر مهم است چرا که در دراز مدت روی رابطه تاثیر می‌گذارد. افراد باید سعی کنند در این موضوع، به شریک خود اهمیت داده و بلافاصله بعد از انزال خود، از رابطه دست نکشند.

افزایش زمان انزال طبیعی

افراد به دنبال افزایش زمان انزال خود و لذت بیشتر از رابطه هستند. انزال به زمانی گفته می‌شود که مایع منی در آقایون و ترشحات بی رنگ در خانوم‌ها از ناحیه تناسلی، خارج می‌شود. معمولا به دلیل همزمانی ارگاسم و انزال، عده ای این دو را باهم اشتباه می‌گیرند. ولی برای بیشتر افراد اینگونه نیست. افزایش زمان انزال طبیعی، راه های زیادی دارد که در این مقاله به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

چه زمانی باید به فکر افزایش زمان انزال طبیعی باشیم؟

همه افراد انزال طولانی‌تر را ترجیح می‌دهند. اگر در 6 ماه گذشته در 75 تا 100 درصد رابطه‌اتون زیر یک دقیقه به انزال رسیدید؛ دچار زود انزالی هستید. توجه کنید که این مشکل ناشی از یک اختلال جسمی یا منحصر به یک موقعیت خاص نباشد. زودانزالی در آقایون شایع تر است و معمولا هم بیشتر برای درمان اقدام می‌کنند.

نارضایتی از زمان انزال، همیشه به معنای انزال زودرس نیست. امروزه درمان های خانگی زیادی برای زودانزالی وجود دارند اما همه آنها موثر نیستند. از طرف دیگر زمان انزال را با روش هایی کاملا غیر دارویی می‌توان افزایش داد. مشکل زودانزالی در خانومها باعث پدیدایی اختلالی به اسم ارگاسم نمایشی می‌شود یا افراد به خودارضایی معتاد می‌کند. پس درمان به موقع آن از اهمیت زیادی برخودار است.

چگونگی افزایش زمان انزال طبیعی

همانطور که گفته شد راه های زیادی برای افزایش زمان انزال طبیعی با کمک یک درمانگر، وجود دارد. توصیه می‌شود با امتحان کردن راه های مختلف، روش مناسب خود را پیدا کنید و زود دلسرد نشوید. در ادامه 9 روش برای افزایش زمان انزال طبیعی آورده‌ایم.

1️⃣ روش شروع-توقف

در این روش تا جایی که امکان دارد، انزال را به تعویق می‌اندازید. هر زمان که احساس کردید، انزال نزدیک است؛ رابطه را متوقف و بعد از چند دقیقه دوباره شروع می‌کنید. با این کار هر بار مدت زمان طولانی تر رابطه خواهید داشت. انزال را با فشردن نوک آلت تناسلی مردان یا فشردن نقطه ای بین واژن و مقعد خانومها نیز می‌توان به تاخیر انداخت. توجه کنید که این نقاط بسیار حساس هستند؛ پس در تحریک آن‌ها دقت کنید.

2️⃣ تعدد دفعات رابطه

با هر بار رابطه در یک زمان مشخص، تایم انزال بیشتر خواهد شد. برای مثال بار دوم بیشتر از بار اول و بار سوم بیشتر از دفعه دوم رابطه، طول خواهد کشید. پس به یک بار رابطه اکتفا نکنید و با چند بار امتحان کردن، زمان انزال خود را افزایش دهید.

3️⃣ معاشقه را طولانی تر کنید

شاید فکر کنید این کار باعث انزال سریع تر می‌شود. اما افراد معمولا سریعا با شروع رابطه به سراغ دخول می‌روند و هیچ زمانی را برای معاشقه و پیش نوازی اختصاص نمی‌دهند. همین امر ذهن را شرطی کرده و با گذشت زمان کوتاهی از رابطه یا دخول فرد انزال را تجربه می‌کند. اما معاشقه این روند را تغییر می‌دهد.

4️⃣ استفاده از پوزیشن های درست

پوزیشن هایی مختلفی هستند که انزال را تسریع می‌کنند. یا افرادی که دچار اختلالات جنسی هستند اگر از پوزیشن های مناسبی استفاده نکنند؛ مدت زمان انزال آنها کوتاه تر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است با شناسایی علل مشکل و پوزیشن مناسب به افزایش زمان انزال طبیعی کمک کنند.

5️⃣ اسپری یا کاندوم تاخیری

این گونه روش ها با بی حس کردن ناحیه تناسلی، انزال را به تاخیر می‌اندازند. شاید عملا باعث افزایش زمان انزال طبیعی شوند؛ اما به طور کلی در دراز مدت بی اثر خواهند شد و مشکل را تشدید می‌کنند. استفاده از این وسایل نباید به طور دائمی باشد تا بدن نسبت به آنها مقاومت دهد.

6️⃣ مراجعه به سکستراپیست

عده ای از افراد هیچ گونه مشکل جسمانی ندارند اما با عدم تمرکز یا افکار منفی باعث ایجاد این مشکل می‌شوند. سکستراپیست با مشاوره و آموزش تمریناتی به شما این باورها را ازبین خواهد برد و شما را از لحاظ ذهنی نیز آماده رابطه جنسی، خواهد کرد. 

7️⃣ ورزش کگل

مشکل انزال زودرس به دلیل ضعف عضلات لگن نیز، امکان پذیر است. با انجام تمریناتی آسان و تقویت این عضلات می‌توانید مدت زمان انزال طبیعی را افرایش دهید.

8️⃣ رژیم غذایی مناسب

قطعا سلامت جسمانی، کیفیت رابطه جنسی را نیز بالا تر خواهد برد. استفاده از سبزیجات و غذاهای سالم به جای وعده های غذایی سنگین، پرشکر و چرب به افزایش زمان انزال طبیعی منجر خواهد شد. مکمل های غذایی و مصرف ویتامین نیز بسیار موثر خواهد بود.

9️⃣ روش های دیگر

مصرف برخی داروها مثل ویاگرا نیز در میل جنسی و مدت زمان رابطه موثر خواند بود؛ ولی بهتر است حتما با پزشک خود مشورت کنید. ترک خودارضایی، سیگار، الکل و تماشا پورن نیز به افزایش زمان انزال طبیعی منجر خواهد شد. از تحریک نقاط حساس و کلیتوریس نیز غافل نشوید.

سخن پایانی

قبل از شروع روش های درمانی حتما از سلامت جسمانی خود، اطمینان حاصل کنید. سعی کنید در این مسیر حتما از یک متخصص کمک بگیرید و با شریک خود همراه باشید. زودانزالی یکی از شایع ترین مشکلات بین زوجین است که اگر درمان نشود، عواقب بدی خواهد داشت. بیشترین علت این مشکل، ژنتیک افراد است. اما قطعا روش ها و درمان های مختلف برای درمان موثر خواهند بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه افزایش زمان انزال طبیعی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

مدت زمان انزال طبیعی در مردان و زنان چقدر است؟

این زمان از فردی به فردی دیگر متفاوت است. اما به طور کلی اگر در هر دو جنس فرد زید دقیقه به انزال به رسد، دچار زود انزالی خواهد بود.

چرا روش های پیشین برای افزایش زمان انزال کاربرد ندارد؟

مقاومت باعث می‌شود که بدن دیگر به محرک های قبلی پاسخ ندهد و یا شرطی شود. پس از سایر روش ها مثل روش شروع-توقف، پوزیشن های مناسب، ورزش کگل، تغذیه مناسب و… برای افزایش زمان انزال طبیعی استفاده کنید.

چه قرصی برای افزایش زمان انزال تجویز می‌شود؟

برخی از قرص های ضدافسردگی و قرص های مثل ویاگرا در میل جنسی و مدت زمان انزال موثر هستن ولی حتما با تجویز پزشک باید مصرف شوند.

منبع: افزایش زمان انزال طبیعی





:: برچسب‌ها: افزایش زمان انزال طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: