نیاز مردان در ازدواج
نوشته شده توسط : ذهن نو

نیاز مردان در ازدواج چیست؟ این سؤال برای بسیاری از خانم‌ها پیش می‌آید. در حقیقت اگر زندگی مشترکتان برای شما اهمیت داشته باشد حتماً درگیر این سؤال خواهید شد. صحبت از خواسته‌ها و نیازها برای بسیاری از آقایان کار راحتی نیست. به همین خاطر شاید بتوان گفت که خانم‌ها در شناخت نیاز آقایان مسیر خیلی ساده‌ای پیش رو ندارند. بااین‌حال اگر شما متوجه نیازهای همسرتان بشوید و بتوانید به‌خوبی به آن‌ها پاسخ دهید به سمت یک زندگی موفق پیش خواهید رفت. مشاوره ازدواج و خانواده توسط آزمون ها و مصاحبه‌ها به شما جهت شناخت همسرتان کمک شایانی می‌کنند. برای دریافت مشاوره ازدواج در کمترین زمان کلیک کنید.

 

منبع : نیاز مردان در ازدواج

نیاز مردان در ازدواج

1- نیاز به محبت

ما معمولاً مردان را جنس خشن‌تر می‌دانیم. بااین‌حال باید بدانید که مردان نیز درست به‌اندازه زنان نیاز دارند مورد محبت قرار بگیرند. بااین‌حال آن‌ها خیلی از این موضوع صحبت نمی‌کنند. زیرا نگرانند که وجهه مردانه شخصیت آن‌ها زیر سؤال برود. به همین خاطر این شما هستید که باید حواستان به این نیاز همسرتان باشد. سعی کنید با استفاده از کلام محبت‌آمیز و همین‌طور نوازش کردن و در آغوش گرفتن همسرتان این نیاز را برای وی برآورده کنید.

بیشتر بخوانید : نیازهای همسر

2- نیاز به احترام در مردان

نیاز به احترام یکی از نیازهای اولیه همه ما است. هیچ‌کس دوست ندارد حرمت و احترامش توسط دیگران زیر سؤال برود. این موضوع به‌خصوص در مورد آقایان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بی‌احترامی به مردان باعث می‌شود که آن‌ها احساس کنند غرورشان شکسته و این می‌تواند مشکلات بسیاری را در زندگی شما ایجاد کند.

3- حمایت کردن از خانواده

از گذشته تا امروز وظیفه تأمین خانواده بر عهده مردان بوده است. اگر مردی بتواند این نیاز را در خانواده خود تأمین کند تا حد زیادی احساس آرامش و اعتمادبه‌نفس پیدا می‌کند. اما اگر احساس کند در تأمین این نیاز شکست خورده از درون آسیب می‌بیند. به همین خاطر یکی از نیازهای مردان که خانم‌ها باید مراقب آن باشند این است که اجازه بدهید همسرتان احساس کند در حال حمایت کردن از شماست. برای مثال گاهی اوقات وانمود کنید به‌تنهایی نمی‌توانید برخی کارها را انجام بدهید و از همسرتان بخواهید در انجام آن‌ها به شما کمک کند.

4- تعریف و تشکر

یکی از راهکارهایی که با استفاده از آن می‌توانید احساس حمایت کردن و غرور را به همسرتان هدیه کنید این است که از آن‌ها تشکر کنید. همه ما نیاز داریم در مقابل کارهایی که انجام می‌دهیم بازخورد مناسبی دریافت کنیم و همسر شما هم از این قاعده مستثنی نیست. گاهی اوقات به او نشان دهید که متوجه زحمتی که برای خانواده می‌کشد هستید و از این بابت از او تشکر کنید.

5- نیاز جنسی

یکی از مهم‌ترین نیازهای مردان در ازدواج نیاز جنسی آن‌ها است. مردان به‌طورکلی و در مقایسه با زنان توانایی کمتری برای کنترل تمایلات جنسی‌شان دارند. اما متأسفانه بسیاری از خانم‌ها به این نیاز در همسرشان بی‌توجه هستند. به خاطر داشته باشید که بی‌توجهی به نیاز جنسی همسر یکی از دلایلی است که باعث خیانت می‌شود. پس سعی کنید تا جای ممکن نسبت به نیازهای جنسی همسرتان حساس باشید.

7- آرامش و امنیت

آقایان در محیط کاری ساعت‌های شلوغی را می‌گذرانند. به همین خاطر اکثرشان وقتی به خانه می‌رسند خسته هستند. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم در این شرایط با مشکلات و درگیری‌های جدیدی مواجه بشویم. به همین خاطر می‌توان گفت یکی دیگر از نیازهای آقایان در ازدواج این است که همسرشان محیط خانه را آرام و باثبات نگه دارد. البته این به معنای آن نیست که مردان نباید در کارها یا مشکلات خانه به همسرشان کمک کنند. اما خانم‌ها نیز باید در بیان مسائل وقت‌شناسی بیشتری داشته باشند.

8- نیاز به ‌تنهایی

معمولاً وقتی یک موضوع خانم‌ها را نگران می‌کند راجع به آن صحبت خواهند کرد. این کار تا حد زیادی باعث تخلیه هیجانی آن‌ها خواهد شد. اما مردان درست برعکس زنان هستند. وقتی مشکلی آن‌ها را ناراحت می‌کند بیشتر ترجیح می‌دهند تنها باشند. به‌عبارت‌دیگر تنهایی یکی دیگر از نیازهای مردان است. اگرچه این موضوع می‌تواند برای زنان تا حد زیادی نگران‌کننده باشد اما بهتر است به همسرتان اجازه بدهید زمان‌هایی را برای خلوت خودش داشته باشد.

برای برآورده کردن نیازهای ذکر شده نیاز به مهارت‌هایی است که هر خانم باید آن‌ها را یاد بگیرید. به این منظور حتما مقاله مهارت های لازم برای ازدواج را بخوانید.

نیاز مردان در ازدواج| اهمیت مشاوره

متأسفانه بسیاری از مواقع وقتی دختران و پسران باهم ازدواج می‌کنند شناخت صحیحی از جنس مخالف خود ندارند. این موضوع باعث می‌شود که آن‌ها از خواسته‌ها و نیازهای یکدیگر نیز بی‌خبر باشند. هرکس احساس خواهد کرد طرف مقابل نیز درست مثل خودش فکر می‌کند. این شرایط می‌تواند مشکلات بسیاری را در زندگی مشترک شما ایجاد کند

به همین خاطر است که توصیه می‌شود مشاوره‌های پیش از ازدواج را جدی بگیرید. این مشاوره‌ها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید پیش از ازدواج به شناخت درستی از همسرتان دست پیدا کنید. علاوه بر مشاوره‌های پیش از ازدواج، کمک گرفتن از جلسات زوج‌درمانی یا مشاوره خانواده نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید زندگی مشترک خود را در شرایط بهتری قرار بدهید. برای آشنایی با راه های به دست آوردن ازدواج موفق کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه همسرداری می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ازدواج تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

مهم‌ترین نیاز مردان در ازدواج چیست؟

اینکه مهم‌ترین نیاز همسر شما چه چیزی باشد با توجه به شخصیت و شرایط زندگی هر فرد متفاوت خواهد بود. اما به‌طورکلی نیاز به حمایت کردن اعضای خانواده، دریافت عشق و محبت و همین‌طور احساس آرامش و امنیت از نیازهای مهم مردان در ازدواج هستند.

چطور می‌توانم نیازهای همسرم را برطرف کنم؟

بهترین راه این است که با همسرتان صحبت کنید و ببینید او چه خواسته‌هایی از شما دارد. سپس برای این خواسته‌ها برنامه‌ریزی کنید.





:: برچسب‌ها: نیاز مردان در ازدواج ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: