رابطه بدون دخول
نوشته شده توسط : ذهن نو

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که رابطه جنسی تنها به وسیله دخول اتفاق می‌افتد اما این تصور کاملاً نادرست بوده و زوجین می‌توانند با رابطه بدون دخول نیز به ارگاسم برسند و رابطه لذت بخشی را تجربه کنند. این نوع رابطه به دلایل مختلفی همچون پیشگیری از بارداری، ناتوانی جنسی و… انجام می‌گیرد. این نوع رابطه مواردی همچون بوسیدن، بغل کردن، لمس کردن، بوییدن و… را شامل می‌شود. با آگاهی از مراحل انجام رابطه جنسی بدون دخول می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود را ارتقا دهید. برای این منظور می‌توانید از مشاوره جنسی نیز کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید : آموزش سکس  

منبع: رابطه بدون دخول

رابطه بدون دخول

در رابطه بدون دخول، دو طرف به رابطه جنسی می‌پردازند و حتی می‌توانند به اوج لذت جنسی هم برسند اما دخول اتفاق نمی‌افتد. برقراری رابطه بدون اعمال دخول علت‌های متعددی همچون پیشگیری از بارداری و پریود بودن زن دارد. عدم توانایی در رابطه جنسی و همچنین مشکلات جنسی نیز از دیگر دلایل تمایل افراد به سوی رابطه بدون دخول است. بسیاری از مردم بر این باور دارند که زن و مرد تنها با برقراری یک رابطه جنسی همراه با دخول می‌توانند به ارگاسم برسند و اوج لذت جنسی را تجربه کنند، اما در واقع با داشتن رابطه بدون دخول نیز می‌توان لذت جنسی راتجربه نمود. اما به شرطی که این نوع رابطه به روش صحیح و اصولی انجام شود و هر دو طرف رابطه، از علاقه و رضایت کافی برخوردار باشند.

 

مراحل انجام رابطه بدون دخول

رابطه بدون دخول مراحل مختلفی دارد که به شرح زیر هستند: 

1. نگاه کردن

نگاه کردن به اندام و قسمت‌های تحریک آمیز شریک جنسی اولین مرحله شروع یک رابطه جنسی بدون دخول بوده و در واقع از مقدمات اولیه این نوع رابطه به شمار می‌رود.

2. لمس کردن

لمس کردن یکدیگر، معمولا قبل از انجام رابطه و جهت افزایش میل جنسی قبل از نزدیکی صورت می‌گیرد. لمس کردن می‌تواند مواردی همچون لمس کردن دست‌های همدیگر، نوازش صورت، نوازش گوش‌ها و ساق پا، وارد آوردن ضربه‌های ملایم به قسمت ران، ماساژ گردن و شانه‌ها و… را شامل شود. در واقع عملکرد بدن انسان به گونه‌ایست که نسبت به لمس کردن نقاط خاص واکنش نشان داده و به شدت تحریک می‌شود. در این نوع رابطه نیز دو طرف باید با نواحی تحریک پذیر بدن یکدیگر به طور کامل آشنا بوده و با لمس کردن این نواحی، لذت رابطه را افزایش دهند.

3. بوسیدن

بوسیدن لب‎ها به صورت عمیق و ادامه دار، از جمله بخش‌های اصلی یک رابطه بدون دخول است و در واقع نقش مهمی در رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم ایفا می‌کند. می‌توانید همزمان با بوسیدن، به نوازش کردن سایر اعضای تحریک پذیر بدن همچون گردن، شانه، پشت و جلوی بدن، نوازش موها و… مشغول شوید. همچنین سعی کنید در حین انجام این حرکات به طرف مقابل نگاه کرده و علاقه‌تان را به صورت زبانی بیان کنید. انجام دادن این تکنیک می‌تواند قبل از نزدیکی و برقراری رابطه جنسی نیز برای رسیدن به اوج لذت جنسی بسیار مفید و تاثیر گذار باشد.

4. تماس بدنی

تماس بدنی شامل لمس کردن نواحی حساس و تحریک پذیری از بدن مانند لمس پستان‌ها، باسن، ران و… می‌باشد. سعی کنید در انجام دادن این تکنیک، از هر گونه عجله و شتاب‌زدگی بپرهیزید. همچنین تماس بدنی در صورتی تاثیر گذار است که با دقت و حوصله انجام شود. بنابراین برای داشتن یک رابطه بدون دخول لذت بخش، باید تمامی این فنون را فرا بگیرید.

5. تجربه کردن اوج لذت جنسی

پس از انجام تکنیک‌های ذکر شده، حالا نوبت به اوج لذت جنسی و ارگاسم می‌رسد. در این بخش باید حساس‌ترین نواحی بدن مانند اندام‌های تناسلی به وسیله نوازش و لمس کردن تحریک شوند. شما با انجام دادن این اعمال به صورت صحیح، می‌توانید لذتی فراتر از لذت حاصل از رابطه جنسی را تجربه کنید. این نوع رابطه مزایای بی‌شماری دارد که عدم بارداری از جمله جنبه‌های مثبت این نوع رابطه محسوب می‌شود. پس این نوع رابطه برای افرادی که در دوران نامزدی به سر می‌برند و تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند، می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید : ارتباط صحیح با همسر | عوامل و موانع ارتباط خوب با همسر

بارداری در رابطه بدون دخول

در این نوع رابطه احتمال بارداری بسیار کم اما ممکن است. در این نوع رابطه امکان وارد شدن مایع منی در اثر قرار گرفتن آلت تناسلی در نزدیکی واژن وجود دارد. هنگامی که اسپرم در نزدیکی واژن قرار بگیرد، می‌تواند همراه با سایر مایعات وارد واژن شده و باعث بارداری شود. هر چند که  میزان بارداری در این روش بسیار کم بوده و به ندرت اتفاق می‌افتد، اما در واقع احتمالات را نیز باید در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیشگیری از بارداری می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

 

خطرات رابطه بدون دخول

از آنجایی که در این نوع رابطه دخول صورت نمی‌گیرد، پس احتمال بروز خطرات و بیماری‌های ناشی از آن نیز بسیار کمتر از رابطه جنسی با دخول است. اما در رابطه جنسی بدون دخول نیز احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی دور از انتظار نیست. برخی از بیماری‌های مقاربتی که بدون دخول نیز انتقال می‌یابند عبارتند از:

تب خال: این بیماری می‌تواند از طریق بوییدن، بوسیدن و همچنین تماس دهان به دهان به فردی دیگر منتقل شود.

زگیل تناسلی: زگیل تناسلی شباهت بسیار زیادی با تب خال دارد اما ویروس آن با تب خال متفاوت است. انتقال این بیماری از طریق تماس آلت تناسلی فرد آلوده با فرد سالم می‌باشد.

شپش عانه: این نوع بیماری به شپش ناحیه تناسلی نیز معروف است و از طریق تماس پوستی با فرد آلوده منتقل می‌شود.

سفلیس: سفلیس از طریق بوسیدن به فردی دیگر انتقال می‌یابد. اما در واقع درصد شیوع این بیماری بسیار ناچیز است.

تریکومونیازیس: شیوه انتقال این بیماری از طریق اشتراک گذاری اسباب بازی‌های جنسی و همچنین تماس مایعات دستگاه تناسلی فرد آلوده با فرد سالم می‌باشد.

نکته: احتمال انتقال بیماری از طریق این نوع رابطه بسیار کم است اما توصیه می‌شود که محض احتیاط، هنگام برقراری رابطه به این روش از کاندوم استفاده کنید و از سلامت شریک جنسی خود اطمینان داشته باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول

آیا در رابطه بدون دخول نیز امکان بارداری وجود دارد؟

بله این امکان بسیار کم است اما در صورتی که اسپرم یا مایع منی نزدیک واژن شود، می‌تواند منجر به بارداری گردد.

برای عضویت در اینستاگرام (ذهن نو) کلیک کنید

آخرین تحقیقات علمی روانشناسی

 

 ورود به صفحه

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

 شماره تماس با موبایل : 02191002360

منبع: رابطه بدون دخول





:: برچسب‌ها: رابطه بدون دخول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: