به اوج لذت رساندن زنان
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا از راه‌های به اوج لذت رساندن زنان اطلاع دارید؟ رابطه سالم و عاشقانه زناشویی یکی از فاکتورهای اساسی در زندگی و رابطه زوجین است و در این میان ارضا جنسی زنان و به اوج لذت رساندن آن‌ها نقش اساسی در رضایت همسر از زندگی دارد. آشنایی با آناتومی بدن و همچنین خلق و خو و روحیات زنان به برقراری رابطه لذت بخش‌تر و به اوج رساندن زنان کمک زیادی خواهد کرد. با آگاهی از راه‌های صحیح به اوج رساندن زنان می‌توانید رابطه جنسی خود را بهبود بخشید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: به اوج لذت رساندن زنان

به اوج لذت رساندن زنان

اگر خانمی از زندگی و رابطه اش راضی باشد، می تواند آن خانه را تبدیل به بهشت بکند. اگر شما هم میخواهید همسرتان را راضی نگه دارید؛ حتما به نیازهای جنسی او توجه نشان دهید. البته منظورمان این نیست که چون نیازهای جنسی او را رفع می کنید دیگر نباید کاری بکنید. بلکه در این مقاله به اهمیت نیاز جنسی و ارگاسم در زنان اشاره داریم. اما باید به سایر نیازهای جسمی و روانی همسرتان نیز توجه داشته باشید. پیشنهاد می شود حتما مقاله ارتباط صحیح با همسر را هم بخوانید.

راهکارهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی

مهم‌ترین و اساسی‌ترین راهکارهای بهود کیفیت رابطه جنسی و به اوج رساندن زنان به شرح زیر است:

1. شناخت آناتومی بدن زنان

عدم شناخت و آگاهی مردان از آناتومی بدن همسران خود یکی از دلایل نارضایتی زنان از رابطه جنسی است. شناخت نقاط تحریک پذیر و حساس بدن زنان مانند سینه‌ها، لب‌های داخلی واژن، باسن، پشت گردن، گوش‌ها و لمس و بوسیدن این نقاط در رساندن زنان به اوج لذت کمک زیادی خواهد کرد.

2. کاهش استرس همسر

استرس یکی از عوامل کاهش میل جنس در زنان است. صحبت کردن با همسر و دادن آرامش به او کلید بهبود رابطه هست و با این کار به کاهش استرس زنان و آمادگی آن‌ها برای برقراری رابطه و لذت بردن آن منجر خواهد شد.

3. به اوج لذت رساندن زنان | اهمیت پیش نوازی و معاشقه

آماده کردن زنان پیش از برقراری رابطه جنسی از طریق معاشقه یکی از مهم‌ترین عوامل در برقراری رابطه جنسی لذت بخش برای دو طرف است. صحبت در مورد  فانتزی‌های جنسی زنان و کشف علائق جنسی آن‌ها و توجه به عکس العمل‌های همسر، نقشی اساسی در شکل گیری یک رابطه صحیح و به تبع آن لذت بیشتر دوطرف از رابطه خود را دارد.

4. تنوع در رابطه جنسی

تنوع حرکات در طول رابطه جنسی، امتحان حالت‌ها و زوایای مختلف در طول رابطه و به طور کلی تنوع در پوزیشن جنسی کمک بسیار زیادی به پیدا کردن حالت ایده آل و اوج لذت زنان خواهد کرد.

5. رابطه جنسی دهانی

 یکی از موثرترین شیوه‌ها برای اینکه زنان به اوج لذت جنسی برسند، انجام رابطه جنسی دهانی است. تمرکز بر تحریک کلیتوریس و بقیه قسمت‌های واِژن تجربه اوج لذت جنسی را برای زنان به وجود می‌آورد. کمک خواستن از همسر در مورد نحوه انجام این نوع از رابطه و اطلاع در مورد نقاط حساس کمک زیادی خواهد کرد.

6. به اوج لذت رساندن زنان | تغییر جای زن و مرد در رابطه جنسی

برخی از زنان در طول رابطه جنسی تسلیم بودن را ترجیح می‌دهند و عده‌ای نیز علاقه دارند که کنترل رابطه را در دست بگیرند. فرصت دادن به همسر و شناخت علائق جنسی او تعیین کننده علاقه او به یکی از این دو حالت است. برای شناخت بدن همسر کلیک کنید.

 

سخن آخر

ارضا جنسی در زنان اهمیت زیادی دارد و تاثیرات عمیقی بر جنبه‌های جسمی و روانی آنان می‌گذارد. عدم خودخواهی مردان در رابطه جنسی و همچنین صحبت کردن با همسر در مورد علائق و سلیقه‌های جنسی او، کمک زیادی به به اوج رساندن زنان و پیدا کردن بهترین شیوه ارضا وی خواهد کرد. هم چنین در صورت بروز هرگونه مشکل استفاده از راهکارهای مشاوران و متخصصین مسائل جنسی کمک شایانی به حل این مشکل خواهد کرد. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متدوال

چرا به اوج لذت رساندن زنان اهمیت دارد؟

اوج لذت جنسی برای زنان بسیار مهم است و ارتباط مستقیمی با رضایت آنان از زندگی زناشویی دارد. در صورتی که زن به اوج لذت جنسی نرسد، رضایت او از رابطه کاهش می‌یابد و در نتیجه به مرور زمان در زندگی دچار مشکل خواهند شد. 

بهترین پوزیشن برای به اوج رساندن زنان چیست؟

این امر در هر فردی متفاوت است اما به طور کلی پوزیشن‌هایی که امکان لمس و تحریک کلیتوریس فراهم باشد بهتر هستند. کلیتوریس نقش اساسی در تحریک و ارضا شدن زنان ایفا می‌کند. 

برای عضویت در اینستاگرام (ذهن نو) کلیک کنید

آخرین تحقیقات علمی روانشناسی

 

 ورود به صفحه

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

 شماره تماس با موبایل : 02191002360

منبع: به اوج لذت رساندن زنان





:: برچسب‌ها: به اوج لذت رساندن زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: