نیازهای جنسی مردان
نوشته شده توسط : ذهن نو

شاید شنیده‌اید که نیازهای جنسی مردان بیشتر است. بنظر شما آیا واقعاً مردان نسبت به زنان، میل و هوس جنسی بیشتری دارند؟ بله به گفته کارشناسان، مردان میل جنسی قوی‌تر و مستقیم‌تری دارند. مردان برقراری رابطه‌جنسی را در صدر نیازهای خود برای ازدواج قرار می‌دهند. پس بسیار ضروریست که به نیازهای جنسی مردان اهمیت بدهید و آن را نادیده نگیرید. مردان به نوازش و محبت فیزیکی نیاز دارند. اگر شما این نیازهای او را برطرف کنید، مشکلات زناشویی چندانی نخواهید داشت. ولی اگر در رابطه زناشویی، مرد را پس بزنید بسیار آزرده خواهد شد و این مسئله زمینه دلزدگی زناشویی را فراهم می‌کند. نمی‌گوییم هر روز با همسرتان رابطه جنسی برقرار کنید؛ بلکه فقط رفع این نیاز او را در اولویت قرار دهید. همچنین هیچ وقت محرومیت از رابطه جنسی را وسیله تنبیه قرار ندهید. اگر در این زمینه مشکل دارید، حتما برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: نیازهای جنسی مردان

مردان چه اندازه به رابطه جنسی فکر می‌کنند

“مردان ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به فکر سکس هستند”، یک دیدگاه کلیشه‌ای که باید حقیقت آن را جویا شد؟ تحقیقاتی درباره تعداد دفعاتی که مردان و زنان به برقراری رابطه جنسی فکر می‌کنند، انجام شد. طبق این تحقیقات اگرچه مردان بیشتر از زنان به فکر رابطه جنسی‌اند. اما نیازهای جنسی مردان به اندازه‌های گفته‌شده نیست!

طبق نتایج مطالعات دانشمندان، مردان بطور متوسط هر روز ۱۹ بار به رابطه جنسی می‌اندیشند. این افکار در اثر برخورد با صحنه‌های یک فیلم، تماشای عکس، گفتگوهای روزمره یا تخیلاتشان به وجود می‌آید. این رقم در بین زنان بطور میانگین ۱۰ بار در روز است. در برخی بیشتر و برخی کمتر. همچنین طبق نظر محققان هر قدر فرد با جنسیت‌اش و برقراری رابطه جنسی راحت‌تر و دارای احساس بهتری باشد، بیشتر به سکس فکر می‌کند.

نیازهای جنسی مردان

مردان دوست دارند گاهی زن شروع کننده رابطه باشد و بر خلاف تصور آنها نیز از معاشقه لذت می‌برند. دوست دارند اگر زن از چیزی لذت می‌برد، آن را بگوید و زن هم در رابطه جنسی فعال باشد. و گاهی کنترل رابطه به دست زن باشد، محرک‌های بصری شامل آیینه و چراغ در اتاق وجود داشته باشند. زن آنقدر اعتمادبه نفس داشته باشد که چیزی که می‌خواهد را در رابطه جنسی طلب کند. مردان همچنین دوست‌دارند گاهی همه چیز ناگهانی باشد.

رابطه جنسی از نگاه مردان

بسیاری از زنان ارتباط عاطفی را به ارتباط جسمی ترجیح می‌دهند. ولی رابطه جنسی در نگاه مردان ضرورتی برای حس امنیت است. مردان رابطه جنسی را مانند یک هدیه می‌دانند که راهی به سمت عشق است. در نگاه آنان رابطه جنسی معانی زیادی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. پس در کنار نیازهای جنسی مردان باید به مفهوم این رابطه از دیدگاه آنان پرداخت.

1- رابطه جنسی از بدن شروع می‌شود

در زنان، مغز، حافظه یا احساسات عاطفی آن‌ها شروع‌کننده میل جنسی است. ولی از نگاه مردان رابطه‌جنسی با تمایل جسمی آغاز می‌گردد. ترشح هورمون جنسی تستوسترون در مردان بسیار بالاست. این امر محرکی برای شروع رابطه‌جنسی می‌باشد. مردان، با مشاهده خروج همسرشان از حمام با یک حوله کوتاه تحریک می‌شوند. آن‌ها در مورد صحنه جنسی، عامل تحریک کننده و نوع رابطه جنسی بسیار صریح و رک هستند. دقیقا می‌دانند که چه چیزی در رابطه می‌خواهند.

2- نیاز جنسی مردان در مقایسه با گرسنگی

مرد دوست‌دارد همیشه از رابطه جنسی سیر باشد. از نگاه مردان رابطه جنسی همچون میل یک شکلات است. هر رابطه جنسی برای او طعمی دارد، نرم و کرمی، کره‌ای، شاید کمی تلخ یا بی‌اندازه شیرین. ذهن مرد همیشه به فکریافتن فرصتی است تا با رابطه‌جنسی، شادی و شگفتی تجربه کند. روزش بدون این دسر کامل نمی‌شود. در عین حال، اتفاقی مثل دعوا با همسر اشتهایش را کور می‌کند.

3- انرژی با رابطه‌جنسی

با برقراری رابطه، رابطه عاطفی مرد نیز با هیجان همراه می‌شود. هورمون‌های جنسی به مرد انرژی و نیروی خوبی می‌دهند تا به اهداف، شغل و محافظت از همسرش بپردازد. اگر پایان یک روز سخت مردان با یک فانتزی رابطه جنسی پرشور به پایان برسد، هیجانش بیشتر می‌شود. مردان حتی در اوج خستگی هم نیروی ذخیره دارند و خواهان رابطه جنسی‌اند، ولی زنان با کوچک‌ترین ناملایمات و خستگی روزمره، میل جنسی‌شان از بین می‌رود.

4- نیازهای جنسی و هیجان خواهی مردان

رابطه جنسی از هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌های زندگی مردان است. بدن او مانند ماشین لذت‌دهی فوق‌العاده می‌باشد. با توجه به این که مردان تقریبا خیلی ساده به انزال می‌رسند، کشف پوزیشن و ریتم‌های متنوع راهی بسیار جذاب، جهت بهبود لذت آنهاست. کوچکترین اشاره زن مانند: هر نوع غمزه، لبخند، حرکت اندام یا تصویر جنسی زن، چه فانتزی و چه واقعی، تلنگری به مغز مرد می‌زند و او آماده برقراری رابطه جنسی می‌شود.

5- رابطه جنسی راهی برای بیان عشق در مردان

برای مردان، لذت‌بخش‌ترین لحظات رابطه جنسی وقتی است که همسرشان هم نیز برای برقراری رابطه جنسی تحریک می‌شود. مردان در برقراری رابطه جنسی خودخواه نیستند، آن‌ها نیز از صمیم قلبشان خواهان یک رابطه جنسی دو طرفه با لذت مساوی برای هر دو می‌باشند. برای همین همیشه دنبال روش‌هایی هستند که به همسرشان حس بهتری بدهد و به دنبال اطلاعاتی برای تحریک همسرانشان می‌گردند.

6- رابطه جنسی برای مرد عشق است

بعد از پایان یک روز پر مشغله، مرد با رابطه جنسی به عشق، حمایت و آرامش می‌رسد. شاید زنان این رفتار او را به برآوردن خواسته خود تعبیر کنند، ولی در حقیقت بسیاری از مردان با رابطه جنسی به دنبال کسب آرامش‌اند. او رابطه جنسی را به معنای عشق ورزی و ایجاد احساس تعلق عمیق، وفاداری و خوش بینی می‌داند.

7- رابطه جنسی راهی برای بیان احساسات

مردان با رابطه جنسی از تنش‌های روزمره (نگرانی در محل کار، یا اتفاق ناراحت کننده‌ای بین او و همکارش) خلاص می‌شوند. حتی ممکن است به خاطر پشیمانی از رفتار بد خود با شما احساس ناراحتی‌اش را با رابطه جنسی بیان کند. زیرا اکثر مردان ابراز احساسات و حرف زدن راجب احساسات را نیاموخته اند. در نتیجه، مردانی که نمی‌توانند احساس خود را بیان کنند، به جایش با شما رابطه‌جنسی انجام می‌دهند.

شاید شما زنان نتوانید، این جنبه از رابطه‌جنسی از نگاه مردان را درک کنید. در حالی که زنان تا وقتی به لحاظ عاطفی احساس امنیت نکنند، قادر به برقراری رابطه جنسی نیستند. اما مردان سکس را همچون قرص آرام بخش می‌بینند که او را از تنش‌ها نجات می‌دهد.

8- اوج لذت برای مردان

مردان می‌توانند در ۳ تا ۵ دقیقه به اوج لذت جنسی برسند، ولی زنان این زمان به بیش از ۱۰ دقیقه می‌رسد. این تفاوت منبع اختلافات بین زنان و مردان است و شما باید به دنبال یافتن راهی برای هماهنگی باشید.

9- نیازهای جنسی مردان هر سه روز فعال می‌شود

درست مانند سیکل قاعدگی زنان، سیکل بیولوژیک در مردان هم وجود دارد. بدین ترتیب که در مردان یک انباشت تستسترون سه روزه وجود دارد. از این رو اکثر مردان دوست دارند هر سه روز یک بار به رابطه جنسی روی آورند.

10- نقش تخیل جنسی مردان در برانگیختگی جنسی

خیال‌پردازی مردان در مورد رابطه جنسی خیلی بیشتر از زنان است. اکثر مردان زیر ۶۰ سال حداقل چند بار در روز به رابطه جنسی می‌اندیشند. در زنان تنها یک چهارمشان به این اندازه به فکر رابطه جنسی هستند. با بالاتر رفتن سن در هر دو گروه، این خیال‌پردازی‌ها کمتر می‌گردد.

11- صحبت کردن در طول رابطه جنسی ممنوع

تعداد کمی از مردان علاقه‌مند به حرف‌زدن در طول رابطه جنسی هستند. حرف‌زدن تمرکز حواس او را از بین می‌برد. مرد در طول رابطه جنسی با تمام توان از نیمکره راست مغز خود استفاده می‌کند، حال آنکه در حرف زدن از نیمکره چپ استفاده می‌شود و این امر کار را برای مرد دشوار می‌کند.

کلام آخر

طبیعت مرد اینگونه است که در سیستم هورمونی او تستوسترون زیادی در بدنش ترشح می‌شود و برای همین آنان در ارتباط جنسی زیاده خواه‌تر از زنان هستند. مساله نیازهای جنسی برای مردان بیولوژیکی است که شما حتما باید به آن توجه کنید و پاسخ مناسب دهید. در غیر این صورت امکان دارد مرد تحت فشار قرار گیرد و برای رفع نیازش به جایی دیگر روی آورد.

حتی در تحقیقات هم ثابت شده که اغلب مردان بطور متوسط ۱۹ بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند و این رقم در زنان فقط 10 بار می‌باشد. بنابراین با توجه به این ساختار بیولوژیکی مردان بهتر است شما او را درک کنید و هرگز به او نگویید در رابطه جنسی زیاده خواه هستی! قبول کنید مرد طبیعتا اینگونه است؛ سعی کنید برای رفع این نیازش تمام تلاشتان را بکنید و برنامه‌ای برای به اصطلاح زیاده‌خواهی او ترتیب دهید. برای درک بهتر حتما مقاله شناخت بدن همسر را بخوانید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نیازهای جنسی مردان در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

برای عضویت در اینستاگرام (ذهن نو) کلیک کنید

آخرین تحقیقات علمی روانشناسی

 

ورود به صفحه

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

شماره تماس با موبایل : 02191002360

منبع: نیازهای جنسی مردان





:: برچسب‌ها: نیازهای جنسی مردان ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: