عشقم ازم میخواد برم خونه اش ( دعوت به خونه دوست پسر قبول کنم یا نه ؟ )
نوشته شده توسط : ذهن نو

دعوت به خونه دوست پسر / عشقم ازم میخواد برم خونه اش یا از این قبیل درخواست ها بنظر شما چه عکس العملی باید داشته باشد؟ عمده پسران با چنین درخواست هایی به دنبال برقراری رابطه جنسی هستند. اما برخی از دختران نیز قبل از رفتن به خانه دوست پسرشان خود را آماده می‌کنند. عده ای نیز رفتن به خانه دوست پسر را جزء خط قرمز های خود می‌دانند. هر تصمیم و هر نظری بسته به شرایطی دارد که دو نفر در آن رابطه قرار دارند. مدت زمان رابطه، دیدگاه و تفاهم های دو نفر، در تصمیم گیری این درخواست تفاوت ایجاد خواهد کرد. برای تصمیم گیری در این رابطه بهترین گزینه کمک از روانشناس حرفه ای است. برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی کلیک کنید.

منبع: عشقم ازم میخواد برم خونه اش ( دعوت به خونه دوست پسر قبول کنم یا نه ؟ )

دعوت به خونه دوست پسر | عشقم ازم میخواد برم خونه اش

دعوت‌به خونه دوست پسر به تعداد زیادی شنیده شده است. این موضوع خانم های زیادی را درگیر کرده است. گاهی پسران برای برقراری رابطه جنسی به دنبال دعوت دوست دختر به منزل او هستند. برخی از دختر خانم ها این دعوت را بی شرمانه و نادرست تلقی می‌کنند، اما عده ای نیز مشکلی با رفتن به خانه دوست پسر خود ندارند. عموما طبق دیده ها و شنیده ها رفتن به خانه دوست پسر به رابطه جنسی ختم می‌شود. و این رابطه جنسی خطراتی دارد که ممکن است آینده شما را به خطر بی‌اندازد. خطراتی مانند: بیماری های جنسی و مقاربتی، حاملگی ناخواسته، رابطه جنسی پر خطر و…

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیماری های مقاربتی کلیک کنید.

مسائلی که باید در قبال دعوت به خونه دوست پسر توجه کنید

تصمیم گیری در مورد دعوت به خونه دوست پسر بر عهده خود شماست. اما مسائل و نکاتی که در ادامه شرح داده ایم به تصمیم گیری شما کمک خواهد کرد.

1. مدت زمان رابطه چقدر است؟

مهمترین نکته ای باید به آن توجه کنید مدت زمان رابطه است. عشق و علاقه تان را فراموش کنید و از خود سوال کنید که آیا حاضر هستید با پسری که فقط چند روزی است که آن را می‌شناسید به خانه بروید؟ گاهی اسم رابطه ای که بر روی خودتان گذاشته اید نشان از امنیت نیست! هیچ زمانی نمی‌شود که زمان دقیق برای رفتن به خانه دوست پسر را مشخص کرد و تمام این مدت زمان به شما و رابطه تان بستگی دارد. برای خود ارزش قائل باشید و گول نخورید!

2. شخصیت طرف مقابل مهم نیست!

اینکه برخی از دختر خانم ها می‌گویند “خودش دکتر است”، “پدر و مادرش استاد دانشگاه هستند” یا “محل زندگی و محل کارش بالای شهر است” نشان از با شخصیت بودن طرف مقابل نیست. احتمالا آسیب هایی که برای به خانه دوست پسر رفتن در نظر می‌گیرید آسیب های جسمی، جنسی و روانی است، اما این همه ماجرا نیست. شاید طف مقابل شما آدمی باشد که هیجانات جنسی خود را نتواند کنترل کند و کاری کند که شما را یک عمر پشیمان کند. اتاق های مشاوره پر است از دخترانی که با جمله “اگر دختر خوبی بودی به خونه من نمیومدی” اما دریغ از اینکه دختران به دلیل عشق زیادی که دارند به خواسته دوست پسر خود تن می‌دهند.

3. دیدگاه طرف مقابل درمورد خانه رفتن چیست؟

این نکته حائز اهمیت است که دیدگاه دوست پسرتان در مورد خانه رفتن چیست. می‌توانید یک مثال الکی بزنید از این قبیل که “دوستم رفته خونه دوست پسرش، نظرت چیه؟” و از این مدل صحبت ها تا شما بیشتر با دیدگاه او آشنا شوید. قبل از به خانه رفتن به شناخت کافی از طرف مقابل خود برسید. متاسفانه برخی از آقایان خانم ها را مقصر اصلی همه داستان های جنسی می‌دانند. برای شناخت طرف مقابل خود با سوال، مثال و حتی پرسیدن نظرش با دیدگاه او آشنا شوید.

4. هر دو طرف در رابطه با دیدگاهشان تفاهم داشته باشند

تفاهم در دیدگاه در تمامی روابط حائز اهمیت است، روابط دوستانه، خانوادگی و روابط عاشقانه. مهمترین تصمیم در رفتن به خونه دوست پسر تفاهم هر دو شما به این موضوع است، چه غلط باشد و چه درست! یا اگر تفاهم ندارید نباید این موضوع را به خود تحمیل کنید، مثلا ممکنه دوست پسر شما علاقه زیادی به منزل رفتن داشته باشد اما شما این کار را نمی‌پسندید. پس لزومی ندارد که شما به دلیل دوست داشتن دوست پسرتان به خواسته او تن بدهید.

5. با خودتان صادق باشید

خیلی از دخترخانم ها می‌گویند قراره فقط فیلم ببینیم، قراره بازی کنیم و یا قرار گذاشتیم راجب آینده فقط صحبت کنیم. اما قبل از رفتن به خانه دوست پسر خود به این موضوع فکر کنید که تمام چت های جنسی، عکس های جنسی و مکالمات جنسی که با یکدیگر دارید نشان از چیست. نشانه ها را دنبال کنید و قبل از رفتن با خودتان صادق باشید.

6. مسئولیت کار خود را بپذیرید

اگر تصمیم گرفتید که دعوت دوست پسر خود را قبول کنید، باید عواقب آن را بپذیرید. قرار نیست چون به خانه دست پسرتان رفته اید، پس هرکار که شما می‌گویید انجام دهد. یا چون به خانه دوست پسرتان رفته اید، او هرکار بگوید با انجام شود. محکم باشید و به دنبال هدف و آینده نگری به منزل دوست پسر خود نروید.

چطور در مقابل دعوت به خونه دوست پسر نه بگوییم؟

اگر تصمیم دارید که به خانه دوست پسر خود نروید و نمی‌دانید که چطور از کلمه نه استفاده کنید، مطالب زیر را دنبال کنید.

1. مشخص کردن خط قرمزها شرم ندارد

بهتر است اوایل رابطه خط قرمز و قوانین خود را به شخص مقابلتان توضیح دهید. به او بگویید که رابطه جنسی را برای الان نمی‌پسندید و این کار روج و جسم شما را آزار خواهد داد. از بیان خط قرمز های خود خجالت نکشید. هر انسانی در زندگی خود حد و مرزی مشخص دارد و فراتر از آن عمل نمی‌کند. لازمه هر رابطه ای احترام به قوانین و خط قرمزهای شخص مقابل است.

2. برای خود ارزش قائل باشید | دعوت به خونه دوست پسر قبول کنم یا نه ؟

اگر شریک احساسی شما با نه شنیدن تهدید کند که رابطه را تمام می‌کند. لازم است خیلی جدی تر به رابطه خود فکر کنید. همه انسان ها به دنبال رابطه هدف دار و درست حسابی هستند. اگر قرار بر این باشد که با خط قرمز های شما اینگونه رفتار شود بهتر است این رابطه تمام شود تا این که به خواسته های او تن بدهید و از نظر خودتان بی ارزش شوید.

3. دلایل خود را به شخص احساسیتان توضیح دهید

دلایلی که به این خواسته نه می‌گویید را به دوست پسرتان شرح دهید. زمانی که اختلاف نظری بین شما و دوست پسرتان رخ می‌دهد. اصولی ترین کار صحبت راجع به موضوعی است که موجب ناراحتی شده است. اما اگر تصور کردید که دلایل شما برای دوست پسرتان بی اهمیت است، در رابطه با او و رابطه تان بیشتر فکر کنید.

کلام آخر

بهترین روش برای شناخت دیدگاه و شخصیت دوست پسرتان کمک از روانشناس است. اگر قصد دوست پسرتان ازدواج است. و رابطه هدف داری را با شما تشکیل داده است، بهتر است به همراه یکدیگر از روانشناسان مجرب و حرفه ای کمک بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات ارائه می‎دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دعوت به خونه دوست پسر می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

برای عضویت در اینستاگرام (ذهن نو) کلیک کنید

آخرین تحقیقات علمی روانشناسی

 

ورود به صفحه

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

شماره تماس با موبایل : 02191002360

منبع: عشقم ازم میخواد برم خونه اش ( دعوت به خونه دوست پسر قبول کنم یا نه ؟ )





:: برچسب‌ها: عشقم ازم میخواد برم خونه اش ( دعوت به خونه دوست پسر قبول کنم یا نه ؟ ) ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: