خرید رفتن با کودک | 7 روش خرید رفتن با کودک
نوشته شده توسط : ذهن نو

خرید رفتن با کودک برای برخی از والدین دشوار است. و مخصوصا اگر کودک بد خلق و بدقلق باشد؛ دشواری والدین بیشتر می‌شود. اکثر والدین مخصوصا مادران، عاشق خرید هستند. اما فرزندان باعث پشیمانی آن‌ها می‌شوند. همیشه ام نمی‌توان کودک را به دیگران سپرد تا بتوان به راحتی خرید کرد.

به همین دلیل به دنبال روش هایی برای خرید رفتن با کودک به راحتی و با آرامش هستند. جمعیت، نورهای رنگارنگ فروشگاه‌ها، موسیقی، بوی خوراکی‌ها و … همگی باعث گیجی کودک می‌شود. ناتوانی کودک در تحلیل و تمرکز بر این محرک‌ها او را کلافه و در نتیجه بدخلق می‌کند. برای آرامش در خرید رفتن با کودک بهترین راه شناخت شخصیت و خلق کودک است. 

منبع: خرید رفتن با کودک | 7 روش خرید رفتن با کودک

خرید رفتن با کودک چیست؟

برای خرید رفتن با کودک باید والدین روش ها و تکنیک های جلوگیری از بدخلقی کودکان را آموزش ببینند. معمولا همه مادرها علاقه به خرید دارند اما خرید رفتن با کودک برای آنها با دشواری همراه است. خریدهای طولانی، همهمه در فروشگاه ها، صداهای مختلف و … همگی در بدخلقی و کلافگی کودک نقش دارند.

در خرید با کودک باید تا جای ممکن خرید خود را کوتاه کنید و کودک را به مکان های مورد علاقه ببرید. برای اطلاع از چگونگی رفتار در خرید با کودک نیز می‌توانید از روانشناس کودک کمک بگیرید. روانشناس کودک باعث شناخت کودک توسط والدین می‌شود. و والدین در این شرایط به راحتی می‌توانند روش های برخورد با فرزندان خود را بشاسند.

روش های خرید رفتن با کودک چگونه است؟

جهت خرید رفتن با کودک باید روش های برخورد با فرزندان را آموزش ببینید. هر کودکی از خصوصیات اخلاقی مخصوص به خود برخوردار است و شیوه رفتار او با دیگر کودکان متفاوت است. به همین دلیل در این بخش مقاله راجع به روش های کلی خرید رفتن با کودک صحبت کرده ایم.

???? کمک از کودک برای آماده سازی در خرید

یکی از روش های خرید رفتن با کودک، کمک از او در برنامه ریزی است. قبل از اینکه به خرید بروید، به کمک کودک برنامه خرید تهیه کنید. از او بخواهید که به شما در برنامه نویسی کمک کند و امکان انتخاب در خرید را به او بدهید. با این روش به کودک کمک خواهید کرد تا برای خرید مشتاق شود.

???? محیط خرید را شناسایی کنید

برای خرید رفتن با کودک اگر قصد دوری از خرید های ناسالم را دارید؛ باید محیط خرید را شناسایی کنید. هیچ والدی دوست ندارد که کودکش سراغ خوراکی های ناسالم برود. اما زمانی که کودکان با مواد غذایی ناسالم مورد علاقه مواجه می‌شوند، علاقه به خرید دارند. همین کشمکش میان والد و کودک باعث بدخلقی کودکان می‌شود. به همین دلیل باید محیط خرید را شناسایی کنید تا از ردیف خوراکی های ناسالم دوری کنید.

???? وسایل مورد نیاز کودک را بردارید

یکی از راه های خرید رفتن با کودک در آرامش، تهیه وسایل مورد نیاز کودک است. در این شرایط باید برای فرزند خود مقداری آب و خوراکی تهیه کنید و عروسک مورد علاقه کودک را همراه خود ببرید.

???? تا جای ممکن خرید خود را کوتاه کنید

برای خرید رفتن با کودک باید زمان را کم کنید. کودکان از خرید های طولانی بیزارند و بدخلقی می‌کنند. باید حتما خرید خود را تند تند انجام دهید تا کودک کلافه نشود.

???? زمان مناسبی را برای خرید انتخاب کنید

خرید رفتن با کودک نیازمند زمان مناسب است. وقتی که کودک خسته، گرسنه و بی خواب است با او به خرید نروید. زمان خوش اخلاقی و بد خلقی کودک را شناسایی کنید، و صرفا زمان صرف غذا و پس از خواب بعد از ظهر کودک را به خرید ببرید.

???? مراکز جدید و کم تجمع انتخاب کنید

یکی از راه های مناسب در خرید رفتن با کودک، انتخاب مرکز جدید و کم تجمع برای کودک است. مراکز جدید تجمع کمتری دارد، صدا کمتر است و آرامش بیشتری وجود دارد. که باعث جلوگیری از بدخلقی کودک می‌شود.

???? رفتار مناسب کودک را تشویق کنید

زمانی که در خرید رفتن با کودک با شما همراهی می‌کند، باید فرزندتان را تشویق کنید. برای آرامش، صبوری و همراهی او را تشویق کنید تا به رفتارهای خوب خود ادامه دهد.

???? خرید با پول تو جیبی کودک

برای کودک پول تو جیبی در نظر بگیرید. و هنگام خرید رفتن با کودک از او بخواهید که وسایل مورد نظر خود را با پول تو جیبی اش تهیه کند. در این شرایط کودک به خرید مشتاق می‌شود و برای خرید با والدین آمادگی لازم را کسب می‌کند. 

???? کمک از روانشناس کودک

زمانی که از روانشناس کودک کمک می‌گیرید؛ با شخصیت کودک بیشتر آشنا می‌شوید و رفتار های او بیشتر پیشگیری می‌کند. نحوه آشنایی با زمان مناسب کودک، جلوگیری از خرید ناسالم و … با کمک روانشناس کودک راحت تر است. به همین دلیل با کمک متخصص می‌توانید رفتارهای مناسب با فرزندتان را بشناسید تا تشویق بیشتری برای کودک صورت بگیرد.

کلام آخر

برای خرید رفتن با کودک باید روش های رفتار او را شناسایی کنید. و در انتهای خرید حتما از کودک تشکر کنید. برای او جایزه تهیه کنید و وسایل مورد نظرش را تهیه کنید. روش های تشویق کودک را از روانشناس پرس و جو کنید. تا کودک نسبت به خرید مشتاقانه رفتار کند.

کمک از روانشناس باعث شناخت بیشتر فرزند می‌شود و به شما کمک می‌کند تا روش های تربیتی مناسب را آموزش ببینید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید رفتن با کودک می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره شغلی تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: خرید رفتن با کودک | 7 روش خرید رفتن با کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: