ازدواج با مرد بی پول
نوشته شده توسط : ذهن نو

آیا ازدواج با مرد بی پول صحیح است؟ امروزه قدرت پول به چیزی فراتر از چرک کف دست و علف خرس بدل شده است. همه افراد می‌دانند که پول چه نقش مهم و موثری در رفاه و پیشبرد یک زندگی خوب و مطلوب برای یک زوج خوشبخت فراهم می‌کند. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که منکر این امر شود و نقش وضع مالی خوب در هدایت زندگی به سمت آرامش و کمال یافتن را بی‌اهمیت بپندارد. به همین دلیل اگر گام اول را درست برداشته و قدم در راهی هموارتر بگذارید، راحت‌تر می‌توانید مسیر زندگی را به همراه شریک خود طی کرده و از پیچ و خم‌ها و مناظر آن نهایت بهره را ببرید. حال اگر در آشنایی اول با این شریک زندگی احتمالی خود او را فردی از تمام لحاظ شایسته اما بی پول یافتید چگونه باید این مسئله برخورد کنید؟

 

بیشتر بخوانید : ملاک انتخاب همسر | معیارهای انتخاب همسر چیست؟

 

منبع : ازدواج با مرد بی پول

 

 

 

 

ازدواج با مرد بی پول | معیارهای همسر مناسب

اگر می‌خواهید که در زندگی آینده‌تان به کمال بهره‌وری از فرصت عمر خود رسیده و دستیابی به آسودگی و زندگی بی دغدغه را تجربه کنید، باید پایه‌های این بنای در شرف ساخت را قوی و محکم بنا نهید. فردی که برای زندگی مشترک او را بر می‌گزینید باید ویژگی‌هایی نظیر صداقت، سلامتی جسمی و روانی، تعهد، احترام به عقاید و تفکرات شخص مقابل، صبوری، عشق و علاقه، حداقل تفاوت‌های فرهنگی و خانواده آبرومندی داشته باشد که در کنار تمام این بدیهیات، از وضعیت مالی قابل قبولی هم برخوردار باشد تا به عنوان یک همسر واجد شرایط و ایده‌آل به شمار رود.

 

تحت چه شرایطی می‌توان با مرد بی پول ازدواج کرد؟

حال اگر با تمام این اوصاف، فردی که از شما خواستگاری کرده، تمامی این ایده آل‌ها را دارا بوده و تنها وضعیت مالی خوبی ندارد، چگونه باید با این موقعیت برخورد کرد؟ در چنین موقعیتی لازم است که شما پس از سنجیدن شرایط و توانایی‌های فرد، نکاتی که در ادامه ذکر می‌شوند را مد نظر قرار دهید:

1. ازدواج با مرد بی پول | دیدگاه نسبت به پول

باید ببینید که این فرد چقدر مثل شما فکر کرده و عامل پول را همانقدر که شما بر آن تاکید دارید، مهم می‌شمارد. با ارزیابی انگیزه و اهداف متعالی فرد خواهید توانست که میزان هم جهت بودن افکار وی با خواسته‌های خودتان را بسنجید و اگر تطابقی میان آن‌ها نیافتید و یا حتی با تناقضاتی در این بین برخورد کردید، بهتر است که شانس خود را با شخص دیگری امتحان کنید. اگر فرد از پشتکار آمیخته با علاقه به شما و اولویت قرار دادن ایده‌آل‌هایتان برخوردار باشد، به هر نحوی که شده شما را به خوشبختی خواهد رساند.

2. سطح مالی خانواده طرف خود را بسنجید

درست است که تامین کننده اصلی احتیاجات و نیازهای شما در زندگی مشترک‌تان با همسر خود خانواده وی نخواهد بود اما خانواده همواره نقش مهمی در هدایت و رهبری موثر فرد به سوی موفقیت دارند و همین عامل می‌تواند او را به سمت یافتن درآمد معقول و مناسب جهت تشکیل یک زندگی مطلوب و قابل قبول سوق دهد.

3. ازدواج با مرد بی پول | اختلاف مالی میان دو خانواده

در بررسی‌های خود ببینید که آیا دو خانواده در دو سطح و رتبه مالی کاملا مجزا قرار داشته و مرتبط شدن این دو سطح به هم امری کاملا غیر منطقی و مشکل ساز خواهد بود یا این که امکان سازش و یکی شدن آن‌ها با هم محتمل بوده و به نحوی امکان پذیر است.

4. موقعیت فعلی و انگیزه و پشتکار وی برای پیشرفت

اگر خود شخص مورد نظرتان هم از شرایط حاکم ناراضی بوده و انگیزه و اشتیاق وافری برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی داشته و برای پیمودن این راه هم برنامه‌ای منظم و دقیق پی ریزی کرده باشد، می‌توان به تغییر اوضاع و رفتن شرایط به سمت بهبودی و کامیابی امیدوار بود.

5. میزان تحمل و سازگاری خود با شرایط دشوار را مد نظر قرار دهید

اگر از آن دسته افراد صبور و با اراده‌ای هستید که معتقدید با صبر و حوصله و همچنین تلاش و پشتکار و مداومت در دنبال نمودن امیال و خواسته‌ها می‌توان روزی به تمامی آن‌ها نائل شد، شخصی که تفکری مشابه شما داشته و از چارچوب فکری مشابهی برخوردار است، می‌تواند زوج درخور و مناسبی برایتان به حساب آید تا با همفکری هم و دست در دست یکدیگر در مسیر بهبود شرایط و تمام کردن اوضاع به نفع هردویتان گام بردارید.

 

مشکلات ازدواج با مرد بی پول

همسر بی پول شما هرچقدر هم مصمم و با انگیزه بوده و به دنبال کسب ثروت باشد، باز هم در ابتدای زندگی به چالش‌هایی بر می‌خورید که در ادامه چند مورد از آن‌ها را نام برده‌ایم:

_عدم توانایی برگزاری مراسم عروسی مفصل و محدود شدن آن به یک جشن کوچک خانوادگی

_مقایسه همیشگی وضع زندگی خود با سایر زوج‌ها با وضعیت مالی بهتر

_شروع زندگی در خانه‌ای استیجاری

_محدود شدن مخارج و استفاده از شیوه‌ای حساب شده برای خرج کردن

با کمک گرفتن از یک فرد متخصص در زمینه ازدواج می‌توانید چشم‌انداز بهتری از آینده ازدواج خود به دست آورید و با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه مشاوره قبل ازدواج کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

 

 

سوالات متداول 

آیا ازدواج با یک مرد بی پول صحیح است؟

با توجه به مشکلاتی که این گونه ازدواج‌ها می‌تواند به همراه داشته باشد، خوشبختی یا عدم خوشبختی بعد از ازدواج بستگی به میزان پشتکار و توانایی آن مرد برای رسیدن به یک زندگی معقول و همچنین میزان صبر و حوصله شما برای تحمل مشکلات و دورنمای شما از شکل و هدف نهایی این رابطه دارد. چه بسا افرادی که با یک مرد بی پول ازدواج کرده‌اند ولی با کمک یکدیگر و با صبر و تحمل زندگی خوبی را برای خود رقم زده‌اند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

 شماره تماس با موبایل : 66419012-021

 

 

 

منبع : ازدواج با مرد بی پول





:: برچسب‌ها: ازدواج با مرد بی پول ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: